Výbava

Škoda 120

Automobil je odvozen z typu Š 105 S - má shodnou výbavu a výpravu karoserie vyjma předních sedadel, která jsou u Š 120 opatřena plynule měnitelným sklonem opěr až do lůžkové úpravy. Dále se liší jen větším zdvihovým objemem motoru. Tato modifikace se vyráběla od dubna 1978 do července 1983.

 

Škoda 120 L (de luxe)

Tento automobil je možné považovat za základní provedení řady osazené motory o zdvihovém objemu 1174 cm3. Výprava a výbava karoserie je shodná s karoserií Š 105 L. Vůz Š 120 L se vyráběl prakticky od náběhu typové řady 105/120 do jejího výběhu, byl také nejpočetnějším výrobkem zmíněné typové řady.

Od 19. října 1988 se vyráběl automobil Š 120 L také s pětistupňovou převodovkou. Pro rozlišení je označován jako Š 125.

 

Škoda 120 LE (de luxe - ekonomik)

Výbavou a úpravou je vůz Š 120 LE shodný s automobilem Š 120 L. Má pouze odlišnou převodovku. Ta má 1., 2. a 3. rychlostní stupeň shodný s převodovkami ostatních verzí Š 105 a Š 120; 4. rychlostní stupeň má převod 0,93. Stálý převod je 3,90. Automobil Š 120 LE byl vyráběn pouze pro tuzemský trh, a to od října 1982 do července 1983.

 

Škoda 120GL (grand de luxe)

Obdobně jako u Š 105 GL je i vůz Š 120 GL kombinací karoserie s atraktivní bohatou výbavou - typu Š GLS - a podvozkových skupin i motoru Š 120. Automobil se vyráběl v omezeném množství od srpna 1984.

 

Škoda 120 LS (de luxe super)

Automobily tohoto provedení se do modelu '84 poměrně výrazně odlišují od vozů Š 120 L. Kromě motorů se zdvihovým objemem 1174 cm3 se zvýšeným výkonem na 40,5 kW dle ISO měly standardně montován alternátor se zvýšeným výkonem, otáčkoměr, opěrky hlavy u předních sedadel, posilovač brzdného účinku, elektricky vyhřívané zadní sklo, spojku s membránovou (talířovou) pružinou a různé další doplňky podle sortimentních specifikací jednotlivých rošníků výroby. Od modelu '84 se odlišují od vozů Š 120 L kromě motoru jen montáží tvarových světlometů (od modelu '85 mají tvarové světlomety i vozy Š 120 L) a jim odpovídající maskou chladiče, opěrkami hlavy a otáčkoměrem.

Výroba modifikace Š 120 LS skončila v dubnu 1987.

 

Škoda 120 GLS (grand de luxe super)

Je velmi atraktivním provedením typu 120. Motor a podvozkové skupiny jsou shodné a modifikací Š 120 LS, od modelu '85 je však montována standardně pětistupňová převodovka. Karoserie všech modelů jsou velmi bohatě vypravené. Vozy tohoto typu se odlišují od provedení de luxe druhem a desénem potahové látky, doplňky interiéru a tvarem i vybavením přístrojové desky. Vnější i vnitřní výbavy se v průběhu výroby měnily ročně podle specifikace toho kterého modelu.

Výroba vozů Š 120 GLS skončila v dubnu 1987.

 

Škoda LX (de luxe)

Podvozkové skupiny tohoto vozu vyráběného od srpna 1984 jsou kombinací motoru Š 742.12 X používaného ve vozech Š 120 LS se spojkou o průměru 190 mm s talířovou pružinou, pětistupňovou převodovkou se stálým převodem 4,22 a zadní nápravou s vlečnými rameny. Přední náprava má hřebenové řízení. Brzdové ústrojí je převzato z modifikace 120 LS. Karoserie je shodná s vozem Š 120 L. Výroba vozu byla ukončena v dubnu 1987.