Výbava

Škoda 105 S (Standard) - základní verze

Tento automobil je možné považovat za základní a z typové řady 105/120 nejjednodušší. Karoserie není vybavena žádnými ozdobnými prvky. Potahy sedadel jsou textilní v kombinaci s černou koženkou, podlahy pokrývají praktické koberce z černé pryže. Opěry předních sedadel nemají seřiditelný sklon, spouštěcími skly jsou vybavena pouze okna předních dveří. Sdružený přístroj na přístrojové desce je obdélníkového tvaru. V zadních dveřích nejsou popelníky a k zavírání dveří zevnitř slouží pouze pásové přitahovače (namísto loketních opěr montovaných do ostatních modifikací).

Výbava byla ukončena 30.8.1986.

 

Škoda 105 L (de luxe)

Výbava karoserie je oproti modifikaci Š 105 S bohatší. Přístrojová deska je osazena štítem a kruhovými přístroji. Podlahy jsou pokryty souvislým textilním kobercem. Čalounění sedadel je z černé látky a opěrky předních sedadel mají plynule nastavitelný sklon až do lůžkové úpravy. Pro zvýšení pohodlí jsou všechny dveře osazeny loketními opěrkami. Spouštěcí skla mají přední i zadní dveře. Ve výplních zadních dveří jsou vsazeny popelníky.

 

Škoda 105 SP (speciální - servisní)

Speciální dvoumístný automobil, který má za předními sedadly prosklenou mezistěnu. Jí je oddělen užitkový prostor automobilu. Vůz je možné použít jako nákladní, pohotovostní, montážní apod. Je sériově vybaven odpojovačem akumulátoru, dřevěnými podlážkami a kotevními úchyty pro připevnění přepravovaného materiálu. Užitečná hmotnost je 390 kg, v předním zavazadlovém prostoru je možné přepravovat hmotnost 40 kg, v užitkovém prostoru kabiny 200 kg a není-li obsazeno sedadlo spolujezdce, je možné využít i tohoto místa k přepravě dalších 75 kg (hmotnost řidiče je uvažována 75 kg)

Automobily Škoda 105 SP se vyráběl od října 1982 do července 1988 a nebyly určeny pro export.

 

Škoda 105 GL (grand de luxe)

V tomto automobilu, vyráběném od března 1981 do června 1983, je spojena podvozková a motorová skupina Š 105 s karoserií vybavenou stejně jako u vozů Š 120 GLS (s výjimkou otáčkoměru). Navíc je automobil osazen alternátorem 55 A/14 V a posilovačem brzdného účinku.